Uganda - Murchinson Falls - Reisverslag uit Ugandula, Congo, Democratische Republiek v van Rob Kroos - WaarBenJij.nu Uganda - Murchinson Falls - Reisverslag uit Ugandula, Congo, Democratische Republiek v van Rob Kroos - WaarBenJij.nu

Uganda - Murchinson Falls

Blijf op de hoogte en volg Rob

23 November 2012 | Congo, Democratische Republiek v, Ugandula

22 en 23 november 2012
Heeeeettttttt !! Ze zeggen dat dit (Murchinson Falls) de warmste plek in Uganda is en wij geloven het! Tussen de middag in de schaduw was het zeker boven de 35 graden. Maar goed dat ze hier ook lekker bier enzovoorts hebben. Een geweldige lodge en een goeie groep reisgenoten.
Gisteren eerst een boottocht over de Njjl gemaakt en daarna een game-drive door het park. Vanmorgen vroeg met de 4-wheel drive busjes het park weer in en in de middag met de boot naar de waterval. Heel veel wild gespot en eindelijk ook een luipaard (in een boom). De waterval was indrukwekkend, de Nijl gaat hier voor een groot deel door een gat van 7 meter breed. Een enorm geweld en kabaal. De eerste week zit erop en we zijn toch redelijk vermoeid door de indrukken en de warmte, maar we houden vol haha. Morgen nog een ochtend hier en daarna door naar een tussenstop in Hoima. De dag erna naar Kibala Forrest. Vele apensoorten etc. We zijn weer benieuwd. Wanneer we weer WiFi hebben? Jullie zien het vanzelf.

• 24 November 2012 - 06:30

Walter:

Hoi Rob en Petra,
    Wat ik tot nu toe gelezen heb klinkt goed ; ik heb de indruk dat jullie je uitstekend vermaken.
    Geniet van de komende 2 weken.
    Walter

• 25 November 2012 - 11:28

Jannes En Margo:

Hallo Rob en Petra,

Schitterende foto's van alle beesten en de natuur,ontdanks de hitte kunnen jullie het nog wel een poosje vol houden toch? anders moeten we even van plaats ruilen.

jannes en margo

• 25 November 2012 - 23:00

Ben En Margot:

De foto's zijn fantastisch, zijn benieuwd naar het vervolg.
    Ben en Margot

• 26 November 2012 - 09:32

Jan Dirk Vriend:

Beste Petra en Rob,

Erg mooie foto's! En de temperatuur, dat is wel even afzien als het hier in NL 2 graden is... Hou vol!

Groet, Jan Dirk

• 27 November 2012 - 16:14

Harry Kruimer:

Leuk te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben. Dat klagen over de temperatuur snap ik niet goed met de binnenbadachtergrond van Rob. Met Petra leef ik wel mee. Uitkijken voor grote Apen en katten in het kibala bos!