Gorilla land - Reisverslag uit Ugandula, Congo, Democratische Republiek v van Rob Kroos - WaarBenJij.nu Gorilla land - Reisverslag uit Ugandula, Congo, Democratische Republiek v van Rob Kroos - WaarBenJij.nu

Gorilla land

Door: Petra en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 November 2012 | Congo, Democratische Republiek v, Ugandula

21 november 2012 – eindelijk WiFi !!

Uganda – 18 november 2012
Gisteren om 22.10 uur aangekomen op Entebbe, na een tankstop in Rwanda! Groep van 10 mensen waarvan Rob de oudste!! Hotelletje vlak bij het vliegveld. Biertje, praatje en om 00.30 uur naar bed. Vanochtend om 08.30 vertrokken naar een botanische tuin bij Kampala. Niet groot maar erg veel diversiteit in planten en dieren. (zie foto’s van apen, mariboes etc.) Daarna Kampala in, Een stad van ongeveer 3 miljoen inwoners . Alles gaat met keline busjes (zie foto busstation) en bromfietsen. Door naar hotel bij Jinja. Schitterende bungalows met uitzicht op de Nijl, met z’n stroomversnellingen. Een plaatje en plek waar je heeeeeel lang zou willen zijn. Als dit zo door gaat ………

• 21 November 2012 - 21:17

Ron:

Zeker héél veelbelovend. Al meer dieren gezien dan ik in Artis.
    En die waterpartijen.. schitterend!

• 22 November 2012 - 17:24

Paul:

Mooie fotoos en geniet maar van een lekker biertje om het vocht weer aan te zuiveren.

• 22 November 2012 - 18:09

Henk En Linda:

Ha die Rob en Petra,

Blij iets van jullie te horen! Heb vandaag de katjes naar Fenny gebracht en zij had ook nog niets van jullie gehoord. Ziet er allemaal heel veel goed uit. Hoop dat je nog veel berichtjes zult plaatsen met nog meer foto's. Want wij genieten van deze kant gewoon mee. Veel plezier!!

• 28 November 2012 - 15:18

Fennie:

Wat een heerlijke vakantie lijkt me het!
    Geniet ervan zoveel jullie kunnen.
    Lapjespoes is geplaatst.
    De anderen doen het uitstekend!
    Ook mijn grote vrienden Misty en Diego.