We leven er naar toe! - Reisverslag uit Epe, Nederland van Rob Kroos - WaarBenJij.nu We leven er naar toe! - Reisverslag uit Epe, Nederland van Rob Kroos - WaarBenJij.nu

We leven er naar toe!

Door: Petra en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

02 November 2012 | Nederland, Epe

2 november 2012.
Zijn al begonnen met verzamelen, kopieën maken, injecties halen etc. Volgens de laastste berichten bestaat de groep uit 10 personen. Eindelijk de videocamera weer tevoorschijn getoverd en natuurlijk de gebruiksaanwijzing (-:). We willen de gorilla's toch ook bewegend vastleggen! Misschien volgend jaar meer tijd om weer 's een film te monteren?

• 03 November 2012 - 08:23

Ron:

Ik kijk uit naar die bewegende gorilla's. Fascinerend die reuzen!

• 03 November 2012 - 10:00

Jannes En Margo:

We reizen weer met jullie mee! bijzonder spannend, succes.

• 03 November 2012 - 23:37

Paul :

Mooi hoor die grijze ruggen!!

• 07 November 2012 - 10:20

Ruben:

fijne reis veel plecier

• 18 November 2012 - 16:29

Josephina Sluizeman:

hoi rob en petra, ja dat had je niet verwacht,wat geweldig dat jullie deze reis maken, heb ik altijd al willen doen!Neem je nu ook een klein gorillatje mee?Ik heb een vraagje was met liesbeth in Dalyan en ben verliefd op een hondje, een pup van 4maanden Wames het hij ,en zo ziet hij er ook uit, om op te vreten, Maar rob wil er geen hond bij hebben,.Lullig he,en nou ben ik zooooo bang dat ze hem vergiftigen, hij leeft op straat, en alle resterants zijn gesloten, zoooo zielig, Wammes is zwart met witte pootjes, en een geweldige grote kop, als jullie er eens over willen denken, Je kan hem zien op Face boek, Dalyan Animal schelter news, Hij heet dan anders, maar hij is er net opgeplaatst pik zwaart met een wit befje en witte voetjes, De leukste pup ooit,en kan heeeeel goed met poesjes overweg!
    lieve petra en rob heb het heeeeeeel fijn!
    liefs aan alle gorilla''s

groetjes en een knuffel Jose.